måndag 14 mars 2011

En liten färgklick

Den senaste tiden har jag haft lite för mycket att göra så det har inte bloggats värst mycket här, men det har ni kanske märkt! Ni kanske undrar vad jag har sysslat med den senaste tiden, tja, jag har bland annat pysslat en del, och flera hjärtan och kort har tillverkats. Har fått en del beställningar på hjärtan så det är bara att plita på.

Vi har försökt att få lite ordning i vårt boende, och bland annat sätta upp lite tavlor. När det gäller att sätta upp tavlor så vill man att de ska hamna precis rätt första gången, man vill inte ha några extra hål i väggarna.Vi har sprungit en del på olika loppisar och gjort en del fynd, bilder på det kommer.  Sen har jag naturligtvis lekt en del med kameran och photoshop! Ett av mina foton ser ni här, kanske inte mycket för världen, men en liten färgklick som lyser upp i snömodden.



2 kommentarer:

  1. Å det var en läcker färgklick vill jag lova.. snyggt.. Vad läser jag?.. mer beställningar av hjärtan.. vad kul:) och roligt oxå eller hur. JA visst är det en hel del man ska göra.. blogga hinner nog inte jag heller så mycket.. inlägg blir det ..men sen att kommentera och kika in här och där.. hinns inte alls. Tror nog att det är så lite överlag.ja desa bilder du gör i photoshop.. blir inte avundsjuk alls nää då:)..Hm kanske du kan ta en kurs med "någon"*blink*blink*..
    Ha de gött kram Pia.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jätte fin bild. Lyser verkligen upp snön.

    Ha en fin dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera