måndag 17 oktober 2011

Håll värmen

Nu börjar det verkligen både kännas och märkas att hösten är på väg. Flera morgnar förra veckan fick jag börja med att skrapa is från bilens rutor, och jag hatar det! Men det är ju "bara" ca ett halvår tills det börjar finnas hopp om livet igen och värmen och ljuset återvänder. Nu gäller det att försöka överleva detta mörka kalla hemska som väntar!

Lyckliga jag som har en mamma som kan sticka helt underbara sockar, de värmer jätteskönt. Och för ett tag sedan slog jag till och köpte mig ett par vackert röda handledsvärmare i fårskinn, dessa kommer från Skinn i Sunne. Nu är jag laddad för lite kallare dagar!


1 kommentar:

  1. Gott med höööga strumpo, har satt min mor i sving till ett par liknande dina!!
    De handledsvärmarna, har skinn i sunne hemsida?

    Klem Anna

    SvaraRadera