torsdag 10 februari 2011

Hjärtan på snöre, eller inte

Ute vräker snön ner och man får vara glad att man slipper vara ute, det enda ett sånt här oväder passar bra till är PYSSEL! Här kommer det mera bilder på mitt hjärtliga pysslande! Har inte riktigt bestämt hur jag ska ha upphängningen på dem. Som ni ser har jag har kört med olika alternativ, snöre eller vitt band, vad blir bäst? Ja, jag får klura. Jag funderar även på hur jag ska dekorera dem i fortsättningen, jag har några ideér på gång men de får vänta lite.




Trevlig helg på er alla, och akta er för att halka omkull!


1 kommentar:

  1. Åååååhååå dessa hjärtanen är bara för ljuvliga.. får man härmas:)..är det svårt?.. jag är helt förälskad i dem...om inte annat så kanske du säljer?.. ha det gött och du..vilken tur vi slipper vara ute :)..bara vara inne och mysa..kram..Pia

    SvaraRadera