måndag 11 januari 2010

Hjälp mig med den gamla bänken

Ibland kan det vara svårt att bestämma sig, ska jag måla eller ska jag inte..? Just nu funderar jag på att måla en gammal bänk som vi har i vitt, och sen kanske texta något på den. Jag är osäker på om det kan bli bra eller om det förstör. Bänken har funnits i mitt liv sedan jag var liten. Nu vill jag få råd av er om hur ni tycker att jag ska göra. Måla eller inte?



 

Gå in på kommentarer under bilderna och tyck till om hur jag ska göra. Tack på förhand!

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Vet att det kliar i dina fingrar och att du vill måla den vit fast den har ju sett ut så ända sen du var en liten tös...men kör på vetja, kommer ju att bli så himla mycket finare och att du njuter än mer av den då...tro mej...ångrar du dig någongång så får du väl ta fram värmepistolen.....

    HA de bäst!
    MiaMaria

    SvaraRadera