torsdag 17 november 2011

Min String

Ha, ha, ha - nej, det är inga stringtrosor ni ska få kolla in, utan ett av mina fynd från vår resa till Stockholm, en Stringhylla, som vi köpte på Svenssons i Lammhult som numera även ligger i huvudstaden.

Många av oss är ju uppväxta med en stringhylla hängande på väggen, och de kan därmed väcka en del nostalgikänslor. Underbara i sin rena och enkla design passar de in i de flesta miljöer. Och nu finns det många olika färger och kombinationer att välja på, så jag kan tänka mig att de flesta kan hitta en modell som passar.

För att överraska oss själva slog vi till med en vit. Nu ska jag bara fylla den med en massa bra och snygga saker. Undrar om detta leder till flera inköp, för nu måste ju sakerna passa in i hyllan, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar