torsdag 11 augusti 2011

Vad har jag gjort egentligen

Hallå där ute, om det nu finns någon stackare som fortarande läser min blogg. Jag får skämmas då jag har varit otroligt dålig på att uppdatera min blogg under sommaren. Men jag ska bättra mig nu när jag är på hemmaplan igen.

Som vanligt har det varit en sommar med dåligt väder, jag vill ha sol HELA sommaren!

Vad har jag då gjort då jag varit ledig? Hmm... röjt bland gamla grejer, en del har åkt på loppis och andra direkt till tippen. Målat möbler i vitt så klart, ska väl fortsätta med det ett tag till. Har inte riktigt haft tid till att pyssla heller, men lite har jag gjort i alla fall. Det senaste är lampskärmar som jag snöat in på totalt i olika varianter.

Röjt och sågat ner en massa granar runt stugan, och fått en hel del ved på kuppen.Några tujor fick också åka med, för de var alldeles för stora. Vi upptäckte då att vi hade ett körsbärsträd som gömt sig i en av tuijorna. Och det senaste var en tur till Barcelona.

Här kommer lite sommarbilder från mig!








Denna "lille" krabat bor tillsammans med sin kompis i vår jordkällare. Ni kan gissa om jag kollar mig noga för innan jag kliver in.

1 kommentar:

  1. Hej! Inte skett så mkt på bloggen för min del heller i sommar, men kommer starkt tillbaka när höten kommer om ngr månader ;o)
    Du har iaf hunnit med en hel del läser jag!

    Kunde tänkt mig en skål med körsbär, de såg perfekt saftiga ut, klem Anna

    SvaraRadera