tisdag 28 maj 2013

Denny's Home

Jag vill att ni läser detta innan ni beställer från denna webbutik! Själv beställde jag två ljusslingor från Happy Lights av dem i början av året! Det dröjde lång tid sen hörde en tjej av sig och talade om att slingorna var restnoterade och att det kunde dröja några veckor till. Jag tyckte det var okej då jag redan hade väntat så länge. 

Veckorna gick men ingenting hände. I april fick jag en avi om att mitt paket hade kommit! Äntligen gick jag packa upp mina slingor! Trodde jag, ja! När jag öppnade paketet var det två örngott och ett ljus i det! Jag hade fått någon annans paket! 

Jag ringer dem igen. de ska fixa det men bara jag skickar paketet så ska snart mitt komma. Det gör det inte! Mitt paket dyker upp i maj. Då fattas det bollar till slingan! Ringer igen och tjejen ska genast skicka den som fattas! 

När den kommer är det fel färg! Ringer igen och får då prata med en kille där och han är nog en av de otrevligaste jag pratat med. Han tyckte jag skulle maila mina uppgifter till dem. Jag talade om att efter alla samtal och mail så finns mina uppgifter redan. Han tyckte att det väl inte gjorde så mycket att det var fel färg på den bollen jag fick! Jag talade om att efter allt besvär som det inneburit att handla av dem och att slingan var dyr så vill jag ha det komplett. Han började igen att yra om att bollarna inte fanns inne utan var tvungna att beställas från huvudleverantören. Vilket var en ren och skär lögn då jag bara några dagar tidigare hade fått en boll, om än i fel färg. 

Jag bad då att få prata med någon av tjejerna som jag pratat med tidigare, de hade åtminstone varit hjälpsamma. Det fick jag inte utan då fick jag ringa igen. Vilket jag valde att göra. Jag fick då prata med en tjej och sade till henne att för att undvika att det blir fel igen SKICKA TRE BOLLAR FÖR DÅ KAN DET INTE BLI FEL! 

Jag fick mina tre bollar och med det tänker jag ALDRIG MER beställa från Denny's Home. Men en eloge till tjejerna som försökte vara hjälpsamma och tillmötesgående.

Jag fick skicka och hämta paket fem gånger, och dessemellan oändligt massa samtal.

1 kommentar: