lördag 6 mars 2010

GreenGate och lite annat smått och gott

På vår lilla turné till Örebro blev det en del små inköp. Bland annat besökte jag inredningsaffären Nice som ligger på Marieberg, och de hade väldigt mycket vackert där. Jag blev mycket förtjust i sakerna från GreenGate, köpte mig kannan Chloé från dem. Ångrar mig att jag inte köpte lattemuggarna också!


Jag tycker att Indiska i Örebro är mycket bättre än det vi har i Karlstad, de har mycket mera av allt. Köpte mig fyra krokar där för en billig pening.


I Krämaren ligger det en butik med accessoarer som heter I am. Där hittade jag två jättevackra ringar som jag blev väldigt förtjust i. Det var bara att köpa dem, och som tur var var de inte dyra.


Önskar er alla en fortsatt trevlig helg! Kram Eva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar